Viser resultat 1- af

Vis flere resultater

Afrapportering for anvendelse af §18-midler

Hvis din forening har modtaget §18-midler, skal du udfylde og indsende en afrapportering af, hvad støtten er blevet brug til.

Det udfyldte skema skal indsendes senest den 1. april i året efter, at midlerne er modtaget.

Du får brug for følgende

  • Oplysninger om foreningen.
  • Samlet §18-midler beløb modtaget i tilskud samt anvendt beløb.
  • Beskrivelse af hvad midlerne er anvendt til. 
  • Overstiger bevillingen 5.000 kr, skal regnskab angives og eventuelt vedhæftes. 

Sådan gør du: 

  • Klik på linket 'afrapportering for anvendelse af §18-midler'
  • Følg vejledningen og udfyld blanketten
  • Vedhæft eventuelt regnskab
  • Download gerne din ansøgning, som du kan gemme eller udskrive. 

Afrapportering for anvendelse af §18-midler