Viser resultat 1- af

Vis flere resultater

Ny vejleder bliver bindeled mellem borgere og kommunen

Hvis man har svært ved at finde vej i det kommunale system eller forstå en afgørelse, kan borgervejlederen hjælpe. Line Baunsgaard kan også hjælpe med at skabe overblik.

Der er hjælp at hente, hvis man ikke altid forstår kommunens breve og afgørelser. Line Baunsgaard er nemlig startet som borgervejleder.

Line sidder klar til at hjælpe, hvis man for eksempel har brug for hjælp til at skabe overblik over sin sag hos kommunen eller ikke forstår en afgørelse. Til gengæld bliver opgaven ikke at lave sagsbehandlinger eller myndighedsopgaver, men at være samarbejdspartner ved at vejlede og guide.

”Der er ingen dumme spørgsmål. Borgerne er velkomne til at kontakte mig, hvis de har tvivlsspørgsmål. Jeg håber, borgerne vil bruge muligheden, og jeg glæder mig til at hjælpe dem,” siger Line Baunsgaard.

På grund af COVID-19 er hjælpen i første omgang telefonisk. Tiderne er onsdag klokken 9-12 og torsdag klokken 13-16. Når samfundet åbner, bliver det også muligt at møde Line Baunsgaard fysisk.

Man kan kontakte Line Baunsgaard på 30 33 96 45 eller borgervejleder@billund.dk.

 

Læs mere om borgervejlederen