Spørgetid hos Borgmester og Udvalgsformænd

Byrådet i Billund besluttede den 6. marts 2018, at spørgetiden i Byrådssalen fremover erstattes med en træffetid hos Borgmester og udvalgsformænd en gang i måneden. Første gang er onsdag den 11. april fra klokken 16.00.

Byrådet i Billund besluttede den 6. marts 2018, at spørgetiden i Byrådssalen fremover erstattes med en træffetid hos Borgmester og udvalgsformænd en gang i måneden. Første gang er onsdagd en 11. april fra klokken 16.00.

Ordningen evalueres efter et år, og træder fra i dag – den 3. april – hvor der ikke som hidtil vil være spørgetid efter byrådsmødet. Til gengæld vil borgerne onsdag den 11. april fra klokken 16.00 kunne møde frem på Rådhuset med spørgsmål, der optager dem.

Her vil der være mulighed for at stille spørgsmål til.

Borgmester Ib Kristensen

Formand for Teknik & Miljø Per Nyhus

Formand for Børneudvalget: Ann Charlotte G. Vilstrup

Formand for Unge- og Kulturudvalget Stephanie Storbank

Formand for Voksenudvalget Robert Terkelsen

- Vi glæder os meget til på denne måde at kunne tilbyde borgerne at komme med deres spørgsmål og komme direkte i dialog med det politiske, hvor formanden tager i mod. Det er op til borgerne hvem de vil tale med. Vi er som udgangspunkt alle til stede hver gang og man kan selv vælge hvem man vil tale med og så går vi ud i et mødelokale, fortæller Borgmester Ib Kristensen.

Der er træffetid engang om måneden, og der kan selvfølgelig være dage, hvor en enkelt formand er forhindret, men så vil Borgmesteren kunne tage i mod.

Møderne er som udgangspunkt fra klokken 16.00 til 17.00, og her vil Rådhusets hovedindgang være åben for borgerne.

Se øvrige møder her

Yderligere oplysninger hos Borgmester Ib Kristensen på telefon 4054 8090.