Viser resultat 1- af

Vis flere resultater

Til dig som er midlertidig fritaget for digital post

I 2014 blev en del borgere midlertidigt fritaget for Digital Post. Disse fritagelser udløber 1. november 2016. Hvis du blev fritaget for Digital Post i 2014 kan du læse mere om hvad der kommer til at ske.

Hvad sker der konkret?

Hvis du er blandt de borger som blev midlertidige fritaget for Digital Post i 2014, som udløber 1. november 2016, vil du modtage et orienteringsbrev i din fysiske postkasse.

Du kan  forvente at modtage orienteringsbrevet ultimo august. 

 

Hvad kan du gøre?

Du har tre valgmuligheder:


1. Du kan bestille et NemID nu og derefter oprette en digital postkasse

2. Du kan bestille et NemID og afvente automatisk tilmelding 1. november 2016

3. Du kan henvende sig på Borgerservice og i fællesskab med kommunen vurdere:

  • om du skal anmode om forlængelse af den midlertidige fritagelse
  • om du skal anmode om en tidsubegrænset fritagelse
  • om du er klar til Digital Post, evt. med støtte fra kommunen

 

Bemærk: Hvis du ønsker blive fritaget, skal du møde op på borgerservice. Du skal gøre det inden d. 1. november 2016.