Viser resultat 1- af

Vis flere resultater

Sådan sender du via Digital Post

Når du skal sende dine personlige oplysninger til os, så skal du gøre det via Digital Post. Se en trin for trin guide her.

Sådan sender du sikkert

Vi har sørget for, at du altid har mulighed for at sende os dine personlige oplysninger på sikker vis. I kommunen har vi oprettet en række sikre digitale postkasser, som du kan benytte, alt efter hvilken afdeling du skal i kontakt med. Du kan fremsøge postkasserne, når du er logget ind i din digital postkasse gennem e-Boks.dk eller borger.dk. Vi har lavet både en video- og skriftlig vejledning, som viser dig, hvordan du sender digital post til os på en sikker måde.

  • Log ind i din digitale postkasse på e-boks.dk eller på borger.dk
  • Vælg "Skriv ny post"

skriv ny post knap i din digitale postkasse

  • Klik på "Vælg modtager" og skriv "Billund Kommune" i søgefeltet
  • Klik på den lille pil for at udvide overblikket over postkasser i Billund Kommune

  • Vælg den afdeling du vil skrive til, og vælg derefter postkasse (fx Arbejdsmarkedsafdelingens postkasse for sygedagpenge henvendelser)

vælg afdeling og dernæst postkasse

  • Skriv derefter et valgfrit emne og din besked i tekstfeltet (du har også mulighed for at vedhæfte filer)
  • Når du er klar til at sende beskeden, trykker du på den grønne "Send" knap, og din besked sendes sikkert afsted til os

Oversigt over digitale postkasser

På siden med overblikket over kommunens digitale postkasser, kan du finde direkte links til de enkelte postkasser. Når du klikker på "Skriv sikkert som borger" bliver du sendt direkte over i din digitale postkasse, hvor du (efter du er logget på med dit NemID), er klar til at skrive din besked - du kan dermed spare nogle klik, da du ikke skal fremsøge postkassen manuelt, som beskrevet ovenfor. 

Digitale postkasser i Billund Kommune