Viser resultat 1- af

Vis flere resultater

Madservice

Efter servicelovens § 83 har kommunen pligt til at tilbyde en madserviceordning til borgere, som ikke er i stand til at foretage tilberedning af mad.

Hjælpen ydes til personer, som på grund af 

  • midlertidig nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne eller særlige sociale problemer ikke selv kan udføre opgaven.
  • varig nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne eller særlige sociale problemer ikke selv kan udføre opgaven.

Velsmagende mad med variationer

  • Maden bliver tilberedt i Produktionskøkkenet Sydtoften, hvor vi sætter en ære i at give vores kunder den bedste service.
  • Når maden er lavet, køles den hurtigt ned, og ved pakning fjernes ilten, så holdbarheden øges - helt som du kender det fra blandt andet pålægspakker i dagligvarebutikker.
  • Vi har et godt samarbejde med hjemmeplejen, læger og diætister. Hjemmeplejen kan hjælpe dig med at varme maden i mikroovnen og anrette maden.

Mad efter dine ønsker og behov

  • Du kan selv bestemme og sammensætte den enkelte menu, så den svarer til dine ønsker og behov.

Direkte til køleskabet

  • Det er vigtigt, at temperaturen i køleskabet er max 5 grader, at der er rent, og at der er plads til maden.
  • Chaufføren medbringer desuden en bestillingsseddel for den kommende uge, og tager din madbestilling med retur.

Afmelding af mad

  • Afmelding skal ske til køkkenet 4 dage før levering.
  • Ved indlæggelse skal dette meddeles til køkkenet.

 

Du kan få yderligere oplysninger, hvis du kontakter Visitationen.

 

Kommunal leverandør:

 

Madordning for hjemmeboende

 

  • Kommende ugers madplaner, hvor det også er muligt at læse mere om ingredienser samt næringsindhold i de forskellige retter. 

 

Menuplan

 

  • Smiley for Produktionskøkkenet Sydtoften.

 

Se kontrolrapport

 

 

  • Læs om Madservice fra side 25:

 

Kvalitetsstandarder for praktisk bistand og personlig pleje

  

Privat leverandør:

 

Det Danske Madhus